Vi har vært med på å forme den rettslige utviklingen i Norge siden 1870, og er fortsatt et ledende advokatfirma i Norge. Det er noe å være stolt over. Vi tror det skyldes at vi har hatt en sterk identitet, faglig integritet og god arbeidskultur, og at visjonen om å være de beste rådgiverne også gir gjenklang hos klientene våre. Det skal vi ta med oss videre.
Vår kommunikasjon og visuelle identitet
Vi kommuniserer med aktører i næringslivet, offentlig sektor, ansatte og bransjekollegaer i inn- og utland. Det er strategisk fokus på vekst, offensiv rekruttering og utvikling av ansatte. Nettsiden og vår visuelle profil er to sentrale elementer i kommunikasjonen.
Den nye visuelle identiteten er bygd på selskapets verdier, og målet er å understøtte den tilliten og troverdigheten vi har i markedet. Den bygger videre på Arntzen de Besche sin tidløse skala av blåfarger og rene fargeflater, som nå balanseres av varmere toner. Fargene er inspirert av fargeelementer i norsk natur, og det mangfoldet man finner der. Profilfonten er byttet for å gi et mer moderne preg samtidig som det er bygget på klassiske kvaliteter.
Bildebruken har vært viktig fra dag én. Vi ønsker at de som bruker nettsiden vår skal bli kjent med oss, og samtidig representere et ledende fagmiljø innen forretningsjus og prosedyre. Bildene viser menneskene vi jobber med, og omgivelsene våre. De skal gi et innblikk i vår hverdag, og samtidig appellere til de som møter oss på nettsiden eller andre visuelle flater.